Düşünce Tarzı

Bir gun matematik dersinde hoca sormus agacta 5 kus var birisi vurulunca kac kus kalir.
Temel hemen atilmis ve hic kalmaz demis.Hoca olur mu hic dort tane kalir evladim demis.
Temel bunun uzerine ama hocam birine vurusan digerleri de kacar demis hoca dusunmus ve evladim bu matematik dedigin bu kosullarda gecerli degil ama olsun dusunce bicimini begendim demis.
Bunun uzerine bu cevabi begenmeyen temel hocaya hoscam ben de size bir soru sorabilir miyim demis.
Hoca tabi sor bakalim demis.
Temel:
- Hocam peki 3 tane kadin var birisi dondurmanin kabini acmaya calisiyor digeri dondurma aliyor ucuncusu ise dondurmayi yaliyor , hangisi evlidir ?
Hoca biraz dusundukten sonra emin degilim ama Emen mi demis.
Temel:
- Hayır hocam elinde alyansi olan, ama olsun hocam dusunce tarzinizi begendim

0 yorum:

Yorum Gönder